۰
با موافقت کمیته امور فضای کشور؛

فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار احداث می شود

کمیته امور فضای کشور با ساخت فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار موافقت کرد.
فرودگاه
فرودگاه
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان هواپیمایی کشوری، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد مشترک نیروهای مسلح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که بعد از برگزاری چندین جلسه پیرامون این موضوع ساخت فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار را به تصویب رساند.
حامدعلی مبارکی بیان کرد: پس از ابلاغ این مصوبه، سازمان منطقه آزاد چابهار کار ساخت این فرودگاه را در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ هکتار آغاز خواهد کرد.
ایشان اظهار داشت: تاکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی زیادی پیشنهادهایی مبنی بر ساخت فرودگاه ارایه داده اند که سازمان پس از ابلاغ مصوبه اوراق مناقصه ساخت را از طریق جراید کثیرالانتشار به اطلاع خواهد رساند.
"مبارکی" با قدردانى از مقام معظَّم رهبرى و فرماندهى كلّ قوا كه با اعلام استراتژى توسعه سواحل مٓكُرّان توجّه همه قواى لشكرى و كشورى را به توسعه همه جانبه و پايدار اين منطقه جلب فرمودند و دستور قاطع رييس جمهور محبوب در اين ارتباط، از تمامی دست اندرکاران که باعث به تصویب رسیدن این پروژه زیرساختی منطقه شده اند تشکر و قدردانی کرد و افزود: جادارد از سردار بسیجی سرلشکر فیروز آبادی و دیگر فرماندهان لشکری، مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور، استاندار تلاشگر و دیگر مسولان تشکر کنم.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احداث فرودگاه بین المللی منطقه را برگ زرینی در راستای توسعه همه جانبه عنوان کرد و افزود: به ثمر نشستن این پروژه پس از چندین سال پیگیری مستمر در دولت تدبیر و امید نشانگر پراهمیت بودن این منطقه و مردم وفادار و عزيز اين خطُّه برای نظام جمهورى اسلامى ايران است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 422769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *