۰
با حضور ۲۰ کشور جهان؛

اجلاس کشورهای حوزه اقیانوسیه در چابهار برگزار می شود/چابهار براي برگزاري اجلاس اقيانوسيه آماده است

اجلاس کشورهای حوزه اقیانوسیه طی روزهای 28 و 31 اردیبهشت ماه جاری در چابهار با حضور 20 کشور جهان برگزار می شود.
]hfihv
]hfihv
به گزارش چهاربهاران، علی‌اوسط هاشمی در جلسه هماهنگی برای برگزاری اجلاس کشورهای حوزه اقیانوسیه در چابهار، اظهار کرد: اجلاس اقیانوسیه 28 و 31 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان چابهار برگزار می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مهمانان شرکت کننده در این اجلاس از 20 کشور دنیا هستند که به مدت دو روز در سیستان و بلوچستان حضور می‎ یابند.
این مسئول با تاکید بر هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس، گفت: تمامی ادارات و سازمان‌ها با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار اعضای برگزار کننده این اجلاس باشند.
وی با تاکید بر اهمیت این اجلاس، بیان کرد: اجلاسی که روزهای آخر اردیبهشت در چابهار برگزار می‎شود نخستین اجلاس بین‌المللی پسابرجام در سیستان و بلوچستان است که باید مهمانوازی به گونه‌ای باشد که زمینه را برای پذیرفتن میزبانی سایر نشست‌های بین‌المللی نیز فراهم کند.
چابهار براي برگزاري اجلاس اقيانوسيه آماده است
مدیر عامل منطقه آزاد تجاری شهرستان چابهار با اشاره به اینکه تاكنون 20 كشور جهان براي حضور در اين اجلاس بين المللي اعلام آمادگي كردند اظهار کرد: كشورهاي حاضر در اجلاس از قاره هاي مختلف هستند؛ مالزي، كنيا، اندونزي، فرانسه، هند، بنگلادش و برخي ديگر كشورها از جمله اين 20 كشور هستند.
حامد علي مباركي افزود: هتل فردوس چابهار به منظور سكونت هرچه بهتر ميهمانان، راه اندازي شده و نيز هر 119 اتاق هتل ليپار براي پذيرايي آماده است.
وي اظهار داشت: كشورهاي حاضر در اين اجلاس مي توانند به عنوان سفير سيستان و بلوچستان فرهنگ و توانمنديهاي آن را به ساير نقاط دنيا انتقال دهند.
مديرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: مسير كنارك تا اين شهرستان نيازمند برخي بهسازي هاست و راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان بايد اقدامات خود را سريعتر انجام دهد.
وي ادامه داد: اتوبوس هاي VIP توسط منطقه آزاد به منظور تسهيل رفت و آمد افراد حاضر در اين اجلاس در نظر گرفته شده و حدود 20 خودرو شاسي بلند نيز از فرمانداري شهرستان چابهار تقاضا شده است.
وي خاطرنشان كرد: دانشگاه دريانوردي چابهار نيز با هزينه يك ميليارد و 500 ميليون ريال آماده شده تا درصورت نياز مورد استفاده قرار گيرد.
مديرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: كارگروه هاي مختلف آب و برق در اين شهرستان برگزار شده است تا در زمان اجلاس هيچ مشكلي در ارتباط با قطع آب و برق بوجود نيايد.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 422765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *