۰
چهاربهاران گزارش می دهد: نتیجه خوشبینی به شیطان بزرگ:

خواب خوش یانکی ها برای سرقت از اموال ایران درپسابرجام/ تائید مبانی نظری رهبر معظم انقلاب در خصوص بی اعتمادی به امریکا

امریکا که بارها توسط مقام معظم رهبری به بدعهدی و بی اعتمادی متهم شده بود بار دیگری با رای به برداشت از حساب بلوکه شده ایران برگی دیگر به اقدامات خصمانه خود در قبال ملت ایران اضافه نمود.
ایران
ایران
به گزارش چهاربهاران، آمريکایها پس ازانقلاب به هر طریقی خواستند به  عناوین مختلف از جمله تحمیل جنگ 8 ساله،تحریم اقتصادی،هجمه فرهنگی به این نظام که مخالف رفتن زیر یوغ استکبار وخواهان استقلال سیاسی است ضربه بزند.پس از این توطئه های گسترده و همراهی برخی کشورهای منطقه از این نقشه شوم ، مردم ما جانانه در دفاع مقدس یکه وتنها در مقابل همه این سختیهاایستادگی کردند وپس از جنگ نیز توانستند با تکیه بر توان داخلی و عرصه دادن به جوانانی همچون شهید احمدی روشن  به جایگاه بالای علمی و ملحق شدن به باشگاه هسته ای برسند.
 دنیای غرب که خواهان عقب ماندن و واپسگرایی کشورهای اسلامی برای سلطه بر این کشورهاست از این پیشرفتها وحشت داشت بنابراین به هر طریق و با اعمال  تحریمهای ظالمانه در صدد مبارزه با جمهوری اسلامی ایران برآمد.پس از ده سال کش و قوسهای فراوان در پرونده هسته ای با روی کار امدن دولت تدبیر وامید و عقب کشیدن از غنی سازی و کم کردن سانتریفیوژها و مذاکراتی که به زعم وزیر امور خارجه ایران به شیوه برد برد دنبال می شد و به گفته ریاست جمهوری برجام چون افتاب تابانی است بر سر مردم، کمک کم رنگ باخت و  پس از برجام که به گفته سیف دست اوردی برای کشور نداشت که هیچ ، طرف اصلی مذاکره یعنی امریکاصحبت از برداشت از داراییهای بلوکه شده کشور با ادعاهای واهی می کند.
جای سئوال اینجاست چرا امریکا جرأت چنين غارتي را ميکند ؟چرا تا حال چنين جرأتي نداشت؟چرا در همان روزي که ظريف در حال مذاکره است چنين غارتي صورت ميگيرد ؟مگر ظريف در مذاکره چه گفته که چنين جرأتي به آمريکا داده؟
قربانیان عراق،سوریه و یمن از امریکا درخواست غرامت کنند
جدای از جنگهای بسیار ویرانگری که مسبب اصلی ان امریکا بوده از حادثه هیروشیما و جنگ ویتنام و صدها توطئه دیگر در کشورهای مختلف جهان در حال حاضر و در آسیای غربی عده بسیار زیادی از مردم مسلمان عراق،سوریه و یمن توسط سلاح های امریکایی و کمک اطلاعاتی انها به خاک وخون کشیده می شوند.
اگر به سفر اخیر  اوباما به عربستان سعودی دقت کنیم متوجه می شویم قبل از سفر رئیس جمهور امریکه به این کشور وزیر دفاع امریکا به ریاض آمده بود تا قراردادهای جدیدی در سایه ایران هراسی با دلارهای نفتی آل سعود ببند تا کودکان وزنان و انسانهای دیگر با سلاح ها امریکایی به خاک وخون کشیده شوند.
واگر روزی دادگاهی بخواهد عادلانه و بر اساس معیار های انسانی که غرب مدعی آن است در حالی که بشدت از این معیارهافاصله دارد حکم دهد امریک تریلیونها دلار به انسانیت مقروض خواهد شد.
سرقت اموال کشور حاصل دیپلماسی خنده است
اجرای برجام و ادعای برد برد تیم مذاکره کننده کم کم با اتفاقات صورت گرفته در حال کم رنگ شدن است و بدقولی طرف غربی علی رقم همه امتیازاتی که در قبال آن به غربی هادادیم بخوبی مشهود است واگر چاره جدی و اقدام عملی در مقابل انان صورت نگیرد بهانه های بسیار زیادی از طرف دول غربی ایجاد خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب قبل، حین وبعد از مذاکرات بارها به مسئولین راجع به بدعهدی امریکائیها هشدار داده بود ولی گویی عده از رجال سیاسی که اکثرا تحصیل کرده امریکا نیز هستند چشم امیدشان به مذاکرات با امریکاست؛ کشوری که دستانش به خون هزاران انسان بیگناه بخصوص در کشورهای اسلامی آلوده است.
بنابراین شالوده اصلی سیاست خارجه امریکا را بی اعتمادی تشکیل می دهد وبه سبب قدرت پوشالی نظامی پس از جنگ سرد و ادعای کدخدایی بودن دنیا از این کشور نوعی هیمنه و غرور در اذهان کشورهای دنیا نقش بسته است ولی در نظر مردم قهرمان ایران که بارها در عرصه های مختلف ثابت کرده است امریکا هنوز هم شیطان بزرگ است و به گفته معظم له استکبار ستیزی ادامه خواهد داشت و دیدیم که چندی قبل این قدرت توخالی به دست پاسداران جوان نیروی دریایی دوباره با دستگیری تفنگداران امریکایی شکسته شد وایران اسلامی قدرت بازدارندگی خود را که از مردم مومن وانقلابی خود دارد به رخ مستکبران کشاند.
کارشناس جامعه شناسی- م. حسنی
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 422759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *