۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار:

زمینه‌ سرمایه‌گذاری چین و افغانستان در منطقه آزاد چابهارفراهم می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار گفت: زمینه‌ فعالیت برای سرمایه‌گذاری چین و افغانستان در منطقه آزاد چابهارفراهم می‌شود.
چابهار
چابهار
حامد علی مبارکی اظهار کرد: مدیران شرکت (DOUBLE VIWE) هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری کشور چین هستند که در بدو ورود به این منطقه از پروژه راه آهن، سایت پتروشیمی، و پیکره صنعتی در منطقه بازدید به عمل آوردند.
وی افزود: این هیئت در نشستی با معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری و حمل و نقل و ترانزیت سازمان نیز زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بحث ساخت و سازهای صنعتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
مبارکی در مورد سابقه کاری این شرکت تصریح کرد: شرکت DOUBLE VIEW (دابل ویو)  دارای رتبه AAA در چین با 18 گواهی درجه کیفیت EPC در حوزه های از قبیل ساخت و ساز مسکن، مهندسی راه آهن، بندر سازی، مهندس راهها، عمران شهری، ذخیره سازی آب، استحصال برق از آب، مهندسی مکانیک، برق، ساخت و ساز در حوزه مهندسی پتروشیمی، مهندسی فولاد، ساخت و ساز فرودگاه، پل و ... در 156 کشور جهان فعال است.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: هیئت اقتصادی و سرمایه گذاری کشور افغانستان شامل: مشاور شرکت‌های صادرات و واردات میوه، رئیس کمیسیون صادرات و واردات میوه از ایالت قندهار بازدید از شرکتهای فعال، سردخانه و انبارهای منطقه آزاد و نشست با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و دیگر مدیران مرتبط سازمان را در برنامه سفر خود به این منطقه را دارد.
وی  بیان کرد: این گروه در سفر 3 روزه به این منطقه پس از بازدید و بررسی زیر ساخت های بندری این منطقه در خصوص صادرات میوه از طریق منطقه آزاد چابهار به ایران، هند و کشورهای شرق آسیا با مدیر کل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نشستی جداگانه نیز خواهند داشت.
شایان ذکر است در دوران پساتحریم تاکنون بیش از 64 هیات سرمایه گذاری از کشورهای مختلف جهان به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار جهت فعالیت‌های اقتصادی سفر کرده‌اند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 422754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *