۰
مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان:

مجتمع فرهنگي هنري چابهار ۸۷ درصد پيشرفت فيزيكي دارد

مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان گفت: مجتمع فرهنگي و هنري چابهار با هزار و 406 متر مربع زيربنا 87 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تا شهريور سالجاري به بهره برداري مي رسد.
مجتمع فرهنگی
مجتمع فرهنگی
به گزارش چهاربهاران، به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان حامد جلالوند اظهار کرد: مجتمع فرهنگي و هنري چابهار در سه طبقه با اسكلت بتني و زيربناي هزار و 406 متر مربع در حال انجام عمليات اجرايي است و در هفته دولت سالجاري بهره ‌برداري خواهد شد.
وي افزود: اين طرح از سال 92 به منظور انجام كارهاي فرهنگي و هنري شهرستان چابهار آغاز شده و شامل ساختمان اداري و سالن همايش با ظرفيت 200 نفر است.
وي ادامه داد: تاكنون 15 ميليارد ريال براي اين طرح هزينه شده و به منظور تكميل و بهره برداري از آن در زمان مقرر 15 ميليارد ريال ديگر نيز نياز است.
مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان تصريح كرد: با توجه به رشد فرهنگي و اجتماعي شهرستان چابهار و نياز به افزايش فضاهاي فرهنگي، ساخت اين مجتمع در دستور كار قرار گرفته است.
سيستان و بلوچستان به عنوان پهناورترين استان كشور و به سبب گستردگي و طولاني بودن راههاي ارتباطي داراي دو اداره كل راه و شهرسازي در شمال استان به مركزيت زاهدان و جنوب به مركزيت ايرانشهر است.
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 422718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *