۰
مدیر آموزش و پرورش چابهار به چهاربهاران خبر داد:

پذيرش بیش از 36 هزار نفرمسافر نوروزي در ستاد اسكان فرهنگيان چابهار/ رشد 18 درصدی مسافرین فرهنگی به چابهار

مدير آموزش و پرورش چابهار گفت: مراكز اسكان فرهنگيان در ايام نوروز پذيراي 35 هزار و 158 نفر مسافر فرهنگي و غير فرهنگي در شهرستان چابهار بودند.
سراوانی
سراوانی
حبیب اله سراوانی در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: طرح اسکان فرهنگیان از 28 اسفند 94 آغاز و تا 13 فروردین ادامه داشت و 35 هزار و 158 نفر مسافر فرهنگي  و غير فرهنگي در مدارس شهرستان چابهار پذیرش شدند.
وی افزود: این تعداد مسافر فرهنگی در قالب 6 هزار و 846 خانوار فرهنگی اين ايام از تعداد 410 كلاس با امکانات و خدمات هراتاق شامل یخچال، تلویزیون، فرش و موکت و کولر در اتاق ها بهره مند شدند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان چابهار جاذبه های فراوان گردشگری و تاریخی دارد ادامه داد: تعداد پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی را داشته است.
سراواني بيان كرد: امسال کیفیت اسکان در سطح قابل قبولی افزایش یافته و رضايت مسافرين و گردشگران را به همراه داشته است.
وی افزود: بروشورهایی حاوی نقشه و راهنمای مناطق جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی و نیز اطلاعات جامعی از شهرستان چابهار برای رفاه بیشتر به مسافران ارائه شد.
مدير آموزش و پرورش چابهار خاطرنشان كرد: اسكان هاي موقت شبانه درطي نوروز در مكان هاي از پيش تعيين شده هم براي مسافرين در نظر گرفته شده بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 422710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *