۰

جان باختن معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان

معلم خاشی در راه نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد.
خاش
خاش
به گزارش چهاربهاران، روز گذشته در پی وزش گرد باد و ریزش دیوار دبستانی در روتک خاش  معلمی که به نجات دانش آموزان شتافته بود پس از نجات دانش آموزان براثر ریزش آوار جان خود را از دست داد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: امروز در شهرستان خاش گرد باد شدیدی به وقوع پیوست که با توجه به بارش باران در روزهای گذشته و خیس بودن دیوارها این گرد باد باعث ریزش دیوار دبستان شهید رحیمی نوکجوب روتک شد.
نخعی ادامه داد: در هنگام وزش گردباد حمیدرضا گنگوزهی و عبدالرئوف شهنوازی دو معلم این مدرسه که متوجه سستی احتمال ریزش دیوار یکی از منازل همجوار مدرسه شده بودند به نجات دانش آموزان شتافتند اما متاسفانه پس از نجات دانش آموزان به دلیل شدت وزش گرد باد  خود اسیر ریزش آوار شدند.
وی افزود: پس از بروز این اتفاق ناخوش آیند دو معلم به مراکز درمانی انتقال یافتند اما متاسفانه حمیدرضا گنگوزهی به دلیل شدت جراحات در راه نجات دانش آموزان جان خود را از دست داد اما معلم دیگر این مدرسه در بیمارستان بستری بوده و شرایط رو به بهبودی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان یاد آور شد: در دبستان شهید رحیمی نوکجوب روتک 53 دانش آموز در حال تحصیل هستند.
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 422707
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *