۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

علت تعطیلی کارخانجات چیست؟ مسئولان پاسخ دهند/ تنها راه نجات کشورعمل به اقتصاد مقاومتی است/ آقای رئیس جمهور برای رفع رکود و تورم چه کردید؟

امام جمعه شهرستان چابهاربا تاکید بر اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: حرکت در هر مسیری غیر از این مسیر بی راهه است.
امام جمعه شهرستان چابهار
امام جمعه شهرستان چابهار
امام جمعه شهرستان چابهار در گفت و گو با چابهاران با بیان اینکه اعتماد به آمریکا غیر ممکن است، اظهار داشت: دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران بارها به اثبات رسیده بگونه ای که نگاهی گذرا به کاندیدهای ریاست جمهوری آمریکا و نظراتی که در خصوص توافقات هسته ای دارند همه گویای عمق دشمنی آنان با ملت ایران است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به استقامت ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در شرایط سخت و نابرابر جنگ که تمام کشورهای دنیا بر علیه ایران بودند و از هرگونه کمکی به ما دریغ می کردند مردم این مرز و بوم توانستند با ایستادگی و مقاومت به پیروزی بزرگی دست پیدا کنند.
وی مقاومت مردم ایران را رمز پیروزی در این جنگ نابرابرعنوان کرد و افزود: چنین ملتی که جوان هایش موشک طراحی کرده و یا هواپیمای بدون سرنشین را به زمین می نشانند، قطعا می تواند با تبدیل کردن علم به ثروت در مسائل اقتصادی هم روی پای خود بایستد.
 امام جمعه چابهار با بیان اینکه رهبر انقلاب سال 95 را بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، بیان کرد: ایشان چندین سال است که تاکید بر اجرا و عملی کردن پروژه هایی در قالب اقتصاد مقاومتی دارند اما آنگونه که باید به این فریضه مهم توجهی نشده لذا امسال نیز تاکیدشان بر این است که باید شعارها، وعده ها، همایش ها و نمایش ها را تبدیل به عمل کرد.
وی با ابراز گلایه از دولتمردان در برگزاری همایش ها و تشریفات سفرهای کاری آنان بیان کرد: در قبال یک سفر به اصطلاح کاری در شهرستان چابهار که هر روز یک معاون یا وزیر با هیئت همراه خود می آید میلیون ها تومان هزینه صرف می شود اما  کار مفیدی انجام نمی شود! بهتر نیست مسئولان بجای چنین سفرهایی هزینه ها را خرج واحدهای تولیدی کنند چراکه اینها همه پول است که صرف می شود و از آن طرف می گویند برای اجرای پروژه ها پول نیست.
این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه60درصد از کارخانه های مولد و تولیدی ها تعطیل است و یا با ظرفیت نیمه کار می کنند، گفت: این چه روشی است و چرا باید هزینه ها خرج چنین تجملاتی شود؟ دایما در حال حرفیم بهتر است یک مقدار عمل کنیم. زیرا تنها راه نجات ملت ایران و راه رهایی از تحریم ها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و عمل به فرمایشات رهبری است.
 
به عمل کاربر آید به سخنرانی نیست
وی در ادامه سخنان خود خطاب به رئیس جمهور گفت: در اولین سال از شروع فعالیت کاری خود قول دادید مشکلات 100 روز دیگر حل می شود یا سال 93 را سال شکوفایی اقتصادی عنوان کردید و گفتید ما مشکلات را پشت سر گذاشته ایم و در سال 94 هم سخن از رفع رکود و تورم به میان آوردید اما چه شد؟ وضعیت به کجا رسید؟ با حرف و دادن وعده وعید به مردم کاری پیش نمی رود باید به گفته ها عمل کرد.
 
وی رمز موفقیت و پیروزی در مقابل هجمه های اقتصادی و تحریم های دشمنان را ایجاد یک قرارگاه عملیاتی عنوان کرد  و گفت: از آنجایی که دراین قرارگاه یک فرمانده به طراحی و برنامه ریزی مناسب می پردازد عمل به دستورات رهبری و اجرا کردن وعده ها تنها راه مقابله با هجمه اقتصادی و تحریم ها است.
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: حرکت در هر مسیری غیر از این مسیر بی راهه است لذا اصحاب رسانه باید بدنبال آن باشند تا علت و چرایی تعطیلی کارخانجات را از زبان مسئولان جویا شوند و آنها را به چالش بکشانند.
جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب: 422694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *