۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

لزوم حمایت دولت از فعالیتهای اقتصاد بومی و مردمی کردن اقتصاد مقاومتی

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: دولت باید از فعالیتهای اقتصاد بومی و مردمی کردن اقتصاد مقاومتی حمایت های لازم را انجام دهد.
امام جمعه اهل سنت چابهار
امام جمعه اهل سنت چابهار
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به شعار سال 95 اقتصادمقاومتي؛ اقدام و عمل اظهار کرد: مهم ترین مسئله، توجه به توان و ظرفیت داخلی کشور است یعنی ما زمانی می توانیم از اقتصاد مقاومتی صحبت کنیم که نگاهمان به جای نگاه به بیرون و رفع نیازهای خود از خارج کشور به داخل باشد.
وی افزود: دغدغه اصلی ما این است که در عرصه تامین مالی و واردات از ورود کالاهای مصرفی و غیر ضروری جلوگیری کرد تا بتوان الگوی مطلوب برای حمایت از تولید ملی را به انجام رساند.
مولوی بزرگزاده بیان کرد: پیاده کردن الگوی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری از جمله اصلاح الگوی مصرف، خرید تولیدات داخلی، حمایت از تولید داخلی، فرهنگ کردن استفاده از تولیدات ایرانی یکی از مهم ترین وظایف همه ما است.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اصولی است که رهبر انقلاب همیشه بر آن به ‌عنوان وظیفه مسئولان تأکید کردند و امسال با گذاشتن شعار اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای بر این امر دارند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 422686
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *