۰
سرپرست مدیریت فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار:

سالن ورزشی 2 هزار نفری منطقه آزاد چابهار در خرداد سال 1395 به بهره برداری می رسد

سرپرست مدیریت فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار گفت: سالن ورزشی 2 هزار نفری منطقه آزاد چابهار با 85 درصد پیشرفت ‏فیزیکی در خرداد سال 1395 به بهره برداری می رسد.
سالن ورزشی
سالن ورزشی
به گزارش چهاربهاران، علی جلالی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر فراگیر نمودن ورزش های همگانی و تمهید مقدمات تامین وتضمین سلامت جسم و روح به ویژه جوانان اظهار کرد: فاز اول سالن ورزشی منطقه آزاد تجاری چابهار با ظرفیت 2 هزار نفر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی افزود: این سالن با زیر بنای پنج هزار و 700 متر مربع اعتبار و اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال برای برگزاری رقابت های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال و بدمینتون طراحی شده است.
جلالی بیان کرد: طرح کلی این سالن ورزشی مدور بوده که شامل سقف گنبدی به قطر62متربه صورت عرقچین کروی بر روی 16 ستون بتنی قرارگرفته است.
وی دیگر ویژگی های این سالن ورزشی را قرارگرفتن زمین های ورزشی در مرکز و جایگاه تماشاچیان به صورت پلکانی در محدوده پیرامونی زمین عنوان کرد و افزود: فضای زیر جایگاهها جهت رختکن، فضای تمرین، سرویس های بهداشتی، مسیر عبور و مرور و همچنین فضاهای تاسیساتی استفاده می شود.
سرپرست مدیریت فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار خاطر نشان کرد: فاز توسعه آینده این فضای ورزشی در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع برای احداث سالن ورزشهای آبی، سالن بدنسازی، استخر بازی، استادیوم های فوتبال و کریکت و مهمانسرا جانمایی شده است.
انتهای پیام/
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 422625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *