۰
در حرکتی ارزشی و معنوی؛

در هفته درختکاری؛ به یاد هر شهید شهرستان چابهار یک اصله نهال کاشته شد

در مراسمی معنوی و حرکتی ارزشی با حضور مسولان به یاد هر شهید چابهار یک اصله نهال کاشته شد.
درختکاری
درختکاری
به گزارش چهاربهاران، یاد شهدا در برنامه های بسیج و مناسبات مختلف گرامی داشته می شود، در همین راستا سپاه شهرستان چابهار در هفته درختکاری با حضور فرماندار ویژه چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد تجاری، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسولان ادارات، کارکنان سپاه مسولان و خانواده معزز شهدا نهالی به نام هر شهید کاشتند و شهدایی که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند اینک علمداران دیگری با کاشت نهال به نام شهید تجدید میثاق خود را با آرمانهایشان اعلام کردند.
فرمانده سپاه چابهار در حاشیه این مراسم معنوی به خبرنگار چهاربهاران گفت: پدران و مادران شهدا با تقدیم فرزندان خود بذری کاشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برداشت کردند که وظیفه ما امروز زنده نگاه داشتن یاد این شهدا است.
 سرهنگ پاسدار علی کوهستانی افزود: یاد شهدا را با کاشت درخت زنده نگه داشتن طرحی بسیار خوب و معنوی است که کاشت نهال یک عبادت و نابود کردن درخت معصیت محسوب می شود.
وی از کاشت 180 اصله نهال در محوطه اداری سپاه شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و درخت‌کاری بیش از 180 اصله نهال به یاد شهدای شهرستان چابهار غرس شد.
.فرماندار ویژه چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: هر ساله و در راستای زیبا سازی سطح شهر، افزایش سرانه فضای سبز و جلب رضایت و تامین آرامش شهروندان اقدامات گسترده ای صورت می گیرد.
موهبتی تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در بین مردم جامعه زنده کنیم و این حرکت معنوی بسیار ازرشمند است و پس از کاشت آنان نیاز به حفظ و نگهداری دارد.
به گفته وی؛ درختکاری و حفظ محیط زیست و صیانت از پارک ها و بلوارها باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 422622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *