۰

جشنواره عکس کارگر ایرانی در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره عکس کارگر ایرانی در سه بخش عکس حرفه‌ای، عکس موبایلی و عکس سلفی در زاهدان برگزار می‌شود.
جشنواره عکس
جشنواره عکس
به گزارش چهاربهاران، مهرداد جهاندیده اظهار داشت: باهدف تبیین آثار تلاش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کارگران، جشنواره عکس کارگر ایرانی در سه بخش عکس حرفه‌ای، عکس موبایلی و عکس سلفی برگزار می‌شود.
جهاندیده بابیان اینکه، شرکت در جشنواره برای تمام کارگران و عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است افزود: موضوعات جشنواره شامل موضوع آزاد، رضایت‌مندی از محیط کار و سخت‌کوشی در محیط کار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به فرایند ثبت‌نام گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره از چهارم اسفندماه آغازشده و آخرین‌مهلت ثبت‌نام و دریافت عکس‌ها 28 اسفندماه جاری است.
وی بابیان اینکه داوری آثار در بیستم فروردین سال آینده انجام خواهد شد، افزود: نفرات برتر در هفته کارگر با اهداء جایزه و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه جشنواره امتنان به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir یا telegram.me/socialaffairs مراجعه کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 422600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *