۰
گزارش چهاربهاران از روز مردم؛ روز انتخاب؛

مشارکت حداکثری، حاصل همدلی و هم زبانی مردم و مسولین/ زن و مرد، پیر و جوان همه آمده بودند

مشارکت حداکثری شیعه و سنی حاصل همدلی و هم زبانی مردم و مسولین است.
انتخابات
انتخابات
به گزارش چهاربهاران، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سواحل مکران با شور و اشتیاق خاصی که در چهره آن‌ها به چشم می‌خورد، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل(ره) عمل کنند.
 
صف‌های طولانی مردم در حوزه‌های انتخابیه شهرستان چابهار در پای صندوق های رای گیری نشان از حضور گسترده مردم در انتخابات دارد.
 
در بین مردم رأی اولی‌هایی به چشم می‌خورد که با شور و اشتیاق خاصی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و رأی خود را در صندوق‌های اخذ رأی می‌اندازند.
 
در میان این افراد جوانانی 18 تا 20 سال حضور داشتند که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کردند.
 
جوانی که نامش محمد بود، افزود: از اینکه به عنوان یک جوان ایرانی به سن تکلیف سیاسی رسیده ام و حق دخالت در سرنوشت کشور خود را دارم خوشحالم، از اینکه می توانم قدم موثری در انتخاب مسیرجامعه ام بردارم.
 

 
وی ادامه داد: خوشحالم که با آگاهی و صلابت به پای صندوق رای آمدم وآن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب میکنم.
 
یکی از کارمندان ادارات شهرستان چابهار با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای اظهار کرد: باید با حضور در این صحنه سیاسی حداقل وظایف خود را نسبت به نظام انجام دهیم.
 

 
احمد عباسی گفت: حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف برای همه ایرانیان واجب است و باید برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای بیاییم.
 
یکی دیگر از شهروندان در ادامه گفت و گو شرکت در انتخابات را همچون سربازی یک وظیفه عنوان کرد و افزود: ما جوانان با حضور در پای صندوق رأی از کشورمان ایران دفاع خواهیم کرد، شرکت درانتخابات یک وظیفه شرعی است.
 

 
حوزه که در حال شلوغ شدن است؛ مرد میانسالی به نام محمد یعقوب همراه فرزند جوان خود وارد حوزه می شوند، وی درباره انگیزه خود از شرکت در انتخابات می گوید: از آنجا که کشور را متعلق به خود می دانم، وظیفه خود می دانم که در تصمیمات آن نقشی داشته باشم.
 

 
مرد تنومندی که به سختی راه میرفت رای خود را به صندوق انداخت و حتی بیماری هم مانع از حضور در صحنه و مشارکت در انتخاب نماینده نشد.
 

 
حضور پررنگ کودکان 2 تا 6 سال با لباس های رنگارنگ بومی از جلو های رای گیری و حماسه سیاسی مردم در شهر جنوبی استان سیستان وبلوچستان است.
 

 
انتهای پیام/
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 422590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *