۰

يادواره سرداران و دو هزار شهيد نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از برگزاري يادواره سرداران و دو هزار شهيد نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان در 19 اسفند ماه سال جاري خبر داد.
008
008
به گزارش چهاربهاران، سردار "حسين رحيمي" در رابطه با برنامه هاي "يادواره سرداران و دو هزار شهيد نيروي انتظامي استان سيستان و بلوچستان"،گفت: نيروي انتظامي با توجه به وظيفه ذاتي خود در برقراري نظم و امنيت جامعه و برخورد قاطع و مقتدرانه با قاچاقچيان مسلح و اخلال گران نظم عمومي،همواره در پيشاني و خط مقدم اين ماموريت است.
وي افزود: مجموعه نيروي انتظامي همواره در اجراي اين ماموريت خطير و عظيم،شهداي عزيز و بزرگواري را براي تحقق امنيت پايدار در تمام نقاط کشور به ويژه استان سيستان و بلوچستان که به گفته ي مقام معظم رهبري، "تنگه احد" نظام است،تقديم کرده است و با توجه به تاکيدات فراوان ايشان بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان انتظامي استان، اين فرماندهي اقدامات خود را از يک سال گذشته براي برگزاري يادواره سرداران و دو هزار شهيد نيروي انتظامي در استان آغاز کرده است.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان با اشاره به اين که اين مراسم در 19 اسفند ماه سال جاري در زاهدان برگزار خواهد شد،گفت: در اين کنگره، بيش از 550 خانواده محترم شهداي انتظامي و مرزباني که عزيزان آن ها در اين خطه از سرزمين ايران اسلامي براي استقرار امنيت به شهادت رسيده اند،شرکت خواهند کرد.
سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: با تلاش هاي صورت گرفته زندگي نامه و خلاصه وضعيتي از اين شهيدان گرانقدر به همراه تصاوير اين عزيزان تهيه شده که طي چند روز آينده به چاپ خواهد رسيد.
وي در ادامه بيان داشت: رونمايي از "کتاب شهداي نيروي انتظامي در استان سيستان و بلوچستان" و همچنين پرده برداري از "يادمان شهيد گمنام در ستاد انتظامي" از ديگر برنامه هاي اجرايي اين مراسم است.
سردار رحيمي در بخش پاياني سخنان خود گفت: تلاش خواهيم کرد ياد شهداي عزيز اين استان را که مظلومانه و غريبانه در اين منطقه در دفاع از کشورمان به شهادت رسيده اند،زنده نگه داريم و رهروان خوبي براي اين عزيزان والا مقام باشيم.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 422564
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *