۰
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در آیین گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار:

زینب(س) را باید پرستار نهضت و انقلاب حسینی بنامیم

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: مقام زینب(س)، آن قدر والا و عظیم است که او را باید پرستار نهضت و انقلاب حسینی بنامیم.
پرستار
پرستار
به گزارش چهاربهاران، حامد علی مبارکی شب گذشته در آیین گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) که اسوه صبر و ایثار و مقاومت است، اظهار کرد: «پنجم جمادی‌الاول در تقویم قمری، یادآور ولادت با سعادت بانوی بزرگواری در جهان اسلام حضرت زینب(س) است؛ بانویی که رشادت و صبرش در مصائب حادثه کربلا، آوازه‌ای بلند در تاریخ اسلام دارد
وی افزود: زینب پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت و رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد.
مبارکی بیان کرد: هر چند پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید و چنین کاری از عهده هر کس برنمی آید ولی با این حال مقام زینب(س)، آن قدر والا و عظیم است که او را باید پرستار نهضت و انقلاب حسینی بنامیم.
آیین گرامیداشت سالروز قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، مسئولان اجرایی شهرستان چابهار و پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی منطقه و شهرچابهار در محل سالن رسالت منطقه برگزارشد.
 اجرای نمایش طنزتوسط گروه نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار و اهدای لوح تقدیر به همراه هدایایی به پرستاران شرکت کننده از دیگر برنامه های گرامیداشت روز پرستار بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 422552
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *