۰
فرماندار ویژه چابهاردر مراسم جشن ازدواج زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد(ره):

ترویج ازدواج آسان و اشاعه فرهنگ در بین جوانان امری ضروری است

فرماندار ویژه چابهار گفت: ترویج ازدواج آسان و اشاعه این فرهنگسازی در بین جوانان امری ضروری در جامعه است.
جشن ازدواج
جشن ازدواج
به گزارش چهاربهاران، احمد علی موهبتی در مراسم جشن ازدواج زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تمسک به قرآن و آمیزه های دینی را از ارزش های اسلامی بر شمرد و اظهار کرد: هر چقدر از ارزش های الهی و اسلامی دورشویم به همان اندازه هم دچار سردرگمی خواهیم شد و یکی از توصیه های دینی مهیا کردن زمینه برای ازدواج آسان برای جوانان است.
وی توجه به ازدواج آسان را یکی از راه های استحکام خانواده ها برشمرد و بیان کرد: توجه به سنت های قدیمی و آسان گرفتن امورات مربوط به ازدواج جوانان و رفع مشکلات آنان ، امید به زندگی مشترک و حس اعتماد را افزایش می دهد.
فرماندار ویژه چابهار ترویج مسایل تشریفاتی، سخت‌گیری والدین را از آسیب‌های کاهش ازدواج در جامعه دانست و افزود: به علت ضعیف بودن ارتباط والدین با فرزندان مشکلات جبران‌ناپذیری در امر ازدواج به وجود می‌آید که باید از این امر جلوگیری کنیم.
موهبتی خدمات کمیته امداد را ارزشمند و هم راستا با اهداف انقلاب دانست و گفت: رفع نیازهای جامعه تحت حمایت امداد یکی از اولویتهایی است که می‌توان مظهر آن را  برگزاری چنین مراسماتی از سوی این نهاد مقس عنوان کرد.
در این مراسم به تعداد 130 نفر از نو عروسان کمک هزینه ازدواج که توسط ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه شهرستان چابهار تهیه شده بود اهدا شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 422538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *