۰
با حضور خانواده های شهدای دانشجو استان سیستان و بلوچستان؛

اختتامیه اولین کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزارشد+ تصاویر

اختتامیه اولین کنگره شهدای دانشجو در جوار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار برگزار شد.
یادواره شهدای دانشجویی
یادواره شهدای دانشجویی
به گزارش چهاربهاران، دبیر کنگره شهدای دانشجوی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به لزوم برگزاری بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا در محضر خانواده معزز شهیدان والا قدر تقدیراز پدران، مادران وهمسرانی است که در دامان خود دلاورمردانی بزرگ پرورش دادند.
علیرضا کیخا افزود: هدف از برگزاری این کنگره معرفی و شناساندن شهدای دانشجو به دانشجویان و پراکندن عطر و بوی فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها است.
وی ادامه داد: پس از برگزاری افتتاحیه کنگره شهدای دانشجو دردانشگاه سیستان و بلوچستان، یادواره شهدا در مراکز مختلف دانشگاهی در استان در طول یک سال برگزار و در پایان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی شهرستان چابهار میزبان اختتامیه کنگره شهدای دانشجو بود.
کیخا تصریح کرد: کنگره ملی شهدای دانشجو اقدامی فرهنگی است که قصد دارد متولی حفظ یاد، نام و خاطره و فرهنگ شهادت و جهاد شود و آن را از دفاع مقدس استخراج کرده و رنگ و بوی دانشگاه ها را با آن معطر سازد.
به گزارش چهاربهاران، اولین کنگره شهدای دانشجو با حضور مسولان کشوری، استانی و شهرستانی؛ علما و روحانیون شیعه و سنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار، روسای دانشگاه ها و ادارات شهرستان، خانواده های شهدای دانشجو از سراسر استان سیستان و بلوچستان اساتید و دانشجویان در جوار دو شهید گمنام دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی شهرستان چابهار برگزار شد.
در پایان، از خانواده‌های شهدای دانشجوی استان و پدر مدافع حرم اهل سنت تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 422536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *