۰
معاون امنیتی دادستان کل کشور در همایش «نقش زن بلوچ در مقابله با جریان‌های تکفیری»؛

جریانات تکفیری همیشه در پوشش دین به کیان اسلام ضربه می زنند

معاون امنیتی دادستان کل کشور گفت: استفاده گروهی جاهل و دور مانده از مفاهیم اصیل اسلامی از نام اسلام از جمله گروه های تکفیری و خلق جنایات هولناک به مراتب خطر ناک تر از کفار و دشمنان اسلام هستند.
معاون امنیتی دادستان کل کشور
معاون امنیتی دادستان کل کشور
به گزارش چهاربهاران، مرتضی بختیاری درنشست تخصصی نقش زن بلوچ در مقابله با جریان‌های تکفیری اظهار کرد: استان سیستان وبلوچستان به سبب همسایگی با کشورهای بی ثبات افغانستان وپاکستان زمینه های زیادی برای ورود گروه های تروریستی به خاک کشورمان را دارند و البته قوم بلوچ عنوان مرزدارانی بشمار می آیند که تاکنون اجازه ورود هیچ اجنبی را به کشور نداده اند.
وی با اشاره به نقش زنان در فرهنگ سازی وتربیت انسانها افزود: زنان و مادران نقشی بی بدیل و تاثیر گذاری در جامعه دارند و بصیرت بالای زنان انسانهای با اراده، سالم و آینده ساز تحویل جامعه خواهند داد.
معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: دین مبین اسلام هیچگونه منافاتی با جریانات تکفیری ندارد و اگر ما درمقابل این جریانات نایستیم مشکلات بسیار زیادی در آینده گریبانگیر کشور خواهد شد.
مرتضی بختیاری استقبال مردم از آموزه های اصیل و ناب محمدی را ناشی از تشنه بودن انسان امروز به معنویت و انسانیت دانست که با تلاش و همت مضاعف به نیازهای معنوی انسانها بدرستی پاسخ دهد.
وی با بیان این مطبل که نقش زنان در تاثیر گذاری بر فعالیتهای اجتماعی و مذهبی کلیدی و راهبردی است تاکید کرد: فعالیتهای اجتماعی عرصه ای هستند که بدون شک زنان از عوامل مهم تاثیر گذاری بر تحولات اجتماعی هستند.
بختیاری با بیان اینکه دنیای امروز تشنه پیام آزادی بخش اسلام ناب است؛ تاکید کرد: بدخواهان و زورگویان جهانی، تلاش می کنند تا با استفاده از هنر، سیاست، نظامی گری و همه ابزارها، مانع شنیده شدن ندای اسلام ناب شوند، اما این ندا شنیده شده است و نشانه‌ آن هم، هراس روزافزون قدرت های استکباری از توسعه اسلام است.
به گزارش چهاربهاران، زن به عنوان مهمترین رکن خانواده  با تربیت فرزندان تاثیر بسیار زیادی بر جامعه می گذارند و در این همایش فرهنگی، نقش کلیدی زنان در افزایش وحدت شیعه و سنی و مقابله با جریان‌های افراطی و تندرو مورد بحث و بررسی کانون های مردمی و علمای و فضلای شیعه و سنی قرار گرفت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 422517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *