۰
معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه دریانوردی چابهار:

دانشجوی امروز باید از سیره و سلوک زندگی شهدا الگو گیرند

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه دریانوردی چابهار گفت: دانشجوی امروز باید از سیره و سلوک زندگی شهدا الگو گیرند و سرمشق زندگی خود قرار دهد.
یادواره شهدا
یادواره شهدا
دکتر اسماعیل زارع بهتاش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران از برگزاری یادواره شهدای دانشجویی با حضور خانواده های شهدا از سراسر استان سیستان وبلوچستان در شهرستان چابهار خبر داد و اظهار کرد: انتقال ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است و وظیفه ما این است که این ایثار و فداکاری را با یادواره های شهدا به منصه ظهور برسانیم.
وی تصریح کرد: روش فرهنگی و تشکیلاتی شهدا می‌تواند نقشه راه روشنی برای تشکیلات دانشجویی باشد و اینکه چگونه یک انسانی زیستش و شهادتش در راستای آرمان‌های الهی قرار می‌گیرد و تشکیلات معبدی برای رسیدن به معبود می‌شود.
وی افزود: با هدف تجلیل، تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهرستان چابهار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بویژه در بین جامعه علمی و دانشگاهی، قشر بسیج دانشجویی برای اولین بار یادواره شهدای دانشجو را درچابهار برگزار می کند.
بهتاش بیان کرد: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشجویی با حضور 40 خانواده شهید، 120 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان چهارشنبه 21 بهمن ماه در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب: 422489
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *