۰
گزارش چهاربهاران از آغاز اولین برنامه دهه فجر در مدارس؛

نواخته شدن زنگ انقلاب یادآور آغاز فصل جدیدی در تقویم ایران اسلامی است

زنگ انقلاب در مدارس و به عنوان اولین برنامه دهه مبارک فجر یادآور دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز فصل جدید در تقویم جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.
زنگ انقلاب
زنگ انقلاب
به گزارش چهاربهاران، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی، ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز دوشنبه، ‌12 بهمن ماه همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن، در تمام مدارس کشور  و استان سیستان وبلوچستان زنگ انقلاب به عنوان "گلبانگ انقلاب" نواخته شد.
 
نواخته شدن زنگ انقلاب به ما یادآوری می کند که نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی با وجود اینکه دوران انقلاب شکوهمند اسلامی را درک نکرده اند، اما همواره پای آرمان های امام خمینی(ره) ایستاده اند.
 
با توجه به نامگذاری شعار دهه فجر امسال با عنوان "تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت"، یکی از مهمترین رویکردها در اجرای برنامه‌های دهه فجر انسجام و وحدت ملی و اسلامی است که تجلی آن در زنگ پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن ماه به اوج خود می‌رسد.
 
نواخته شدن زنگ انقلاب و سرودهای انقلابی در سراسر مدارس شهرستان چابهار و به صورت نمادین در مدرسه مصطفی خمینی ، دانش آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکادرهای که شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مطیع امر رهبریم، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، پلاکادر عکس حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب و شعار ما تا آخر ایستاده ایم از ویژه برنامه های این مراسم با شکوه بود.
 
رئیس آموزش و پرورش چابهار در حاشیه مراسم زنگ گلبانگ به خبرنگار چهاربهاران گفت: دانش آموزان ایرانی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب حسینی(ع) است، با علم آموزی و دینداری، برای حفظ و حراست از این میراث بزرگ امام راحل و شهدا باید تلاش کنند.
 
حبیب الله سروانی افزود: دانش آموزان به عنوان سرمایه های با ارزش کشور و امروز ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا هستند.
 
وی بر کسب علم توسط دانش آموزان با هدف ارتقاء سطح علمی کشور در علوم مختلف تاکید و بیان کرد: امروز جوانان و دانش آموزان با حضور در عرصه های فرهنگی و علمی از ارزش ها و دستاوردهای ایران اسلامی دفاع می کنند.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 422462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *