۰

موافقت با پرداخت بدهی 16 پرونده جرائم غیر عمد استان

دوازدهمین جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس کل دادگستری استان ، مدیر عامل ستاد دیه و اعضاء در محل سالن کنفرانس ستاد برگزار گردید .
5515
5515
به گزارش چهاربهاران، بامری، رئیس ستاد دیه استان گفت: این جلسه با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تشکیل شد که تعداد 16 فقره از پرونده های واجد شرایط متقاضیان استفاده از تسهیلات و کمکهای ستاد مورد بررسی قرار گرفت و موافقت تمامی آنها از محل منابع ستاد دیه استان تائید شده است.
بامری بیان کرد: از مجموع 16 پرونده ، تعداد 5 فقره تصادف منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، 6 فقره مهریه و 5 فقره مربوط به محکومین مالی مورد بررسی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از مددجویان دارای 2 جرم بطور همزمان می باشند که همین امر روند پیگیری پرونده و تسریع در سلسله مراتب آزادی این مددجویان را به تعویق انداخته است .
رئیس ستاد دیه استان افزود: از ابتدای سال تا کنون 83 نفر از زندان آزاد شده اند که از این تعداد 81 نفر مرد و 2 نفر زن بوده و به تفکیک جرم: دیات : 27 نفر ، محکومین مالی : 29 نفر ، مهریه : 26 نفر ، نفقه 1 نفررا شامل شده است.
وی خاطر نشان کرد: بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های خاصی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان در دستور کار ستاد دیه قرار گرفته که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 422428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *