۰

شناسایی نخبه‌های قرآنی در مدارس با اجرای طرح ملی تلاوت

دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: با هدف جذب و پرورش استعدادهای دانش آموزان پسر 8تا 14سال این طرح در 18 استان و 21 شهر کشور اجرایی شده و اکنون در 400نقطه ،طرح ملی تلاوت در حال کشف،جذب، و پرورش استعداد های قرانی می باشد.
قران
قران
به گزارش چهاربهاران، مقدم کیا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم با هدف شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد به منظور تربیت چهره های تاثیرگذار قرآنی در عرصه قرائت کشوری و بین المللی در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: محافل قرآنی طرح ملی تلاوت به درخواست مدیران ارشد استانی و محلی، نمایندگان ولی فقیه دراستان ها، اوقاف، سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی انجام شده است.
دبیراجرایی طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: این طرح ویژه پسران هشت تا ۱۴ ساله بوده و نوجوانان مستعد می توانند از طریق سایت   www.melitelavat.ir ثبت نام کنند.
مقدم کیا از دیگر اهداف این طرح را رشد و ارتقای ابعاد اخلاقی و علمی قاریان نوجوان، بهره گیری از روش های نوین و سنتی آموزش قرآن کریم، آموزش رشته های صوت، لحن، تجوید، حفظ، وقف و ابتدا و آموزش اجرای تلاوت های اثرگذار و معناگرا عنوان کرد.
سربیشه ای مجری طرح ملی تلاوت قرآن در سیستان و بلوچستان نیز گفت: نخبگان شناسایی شده در این استان که پس از شرکت درآزمون ورودی وارد طرح ملی تلاوت قرآن کریم شده اند در جامعه القرآن الکریم اهل بیت زاهدان در رشته های، روخوانی و روان خوانی ، طرح ملکوتی تجوید و طرح ملی تلاوت صوت و لحن شرکت خواهند کرد.
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 422419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *