۰
تاکید علمای اهل سنت چابهار بر لزوم ارج نهادن به نظرات شورای نگهبان از جانب کاندیداها:

تمکین نامزدان انتخابات به قانون دشمن را در سناریو سازی علیه نظام مایوس خواهد کرد

علمای اهل سنت چابهار با تاکید بر لزوم تمکین نامزدان انتخابات به قانون، دشمن را در سناریو سازی علیه نظام مایوس خواهند کرد.
شورای نگهبان
شورای نگهبان
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به فرموده بنیانگذار انقلاب اظهار کرد: جمله معروف حضرت امام مبنی بر راس امور بودن مجلس بر همه ما آشناست؛ مجلس با وظیفه قانونگذاری پایه واساس قوانین و طرح ولوایح جهت فراهم ساختن کشوری آباد با داشتن شاخصه های پیشرفت است.
مولوی عبدالرحمن ترنج زر افزود: آرای همه مردم حتی فرد فرد آنان تاثیر بسزایی در مشروعیت نظام وانقلاب در تحولات داخلی و خارجی خواهد داشت و حضور حداکثری باید در اولیت کار نامزدان انتخابات قرار می گیرد.
وی احترام به رای شورای نگهبان را یکی از اصول ثابت وپایدار نظام دانست و تاکید کرد: قانون اساسی، رهبری و شورای نگهبان سه اصل اساسی برای نظام محسوب می شود واحترام به نظرات و دیدگاه ها این سه اصل نظام امری بدیهی و لازم است.
مولوی ترنج زر ثبات و امنیت وتوام با عزت و استقلال کشور را مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: از همه احاد مردم و نامزدان انتخابات می خواهم در زمانی که کشورهای منطقه درگیر گروه های خشونت طلب و افراطی هستند بیش از هر زمان دیگری به ثبات نیاز داریم بنابراین آب به آسیاب دشمن نریزند وبه قانون احترام بگذارند.
عرصه برای خدمت رسانی برای ردصلاحیتها باز است
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: کاندیداهای رد صلاحیت شده می توانند با روحیه جهادی و خدمت رسانی در عرصه های دیگری در کشور به خدمت بپردازند.
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به شرکت گسترده مردم در انتخابات بعنوان یکی از مصادیق روشن حمایت از نظام اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نوعی به اصل مهم و مصداق روشن حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کرده اند و منتخبین ملت نیز باید با کار و تلاش وافر بتوانند عزت و شرف و پیشرفت رابرای کشور به ارمغان بیاونرد.
وی اخلاق مداری را از مهمترین خصوصیات یک نماینده مجلس دانست و افزود: فردی می تواند نماینده ی مردم باشد که در وهله اول اخلاق مدار باشد و با تمکین به قانون نخستین اصل مهم اخلاقی را رعایت کند .
بزرگزاده با اشاره به اینکه برخی نمایندگان با عنوان این که احساس تکلیف به صحنه آمدند تصریح کرد: برخی نمایندگان مجلس با شعار احساس تکلیف به صحنه امده اند وبایستی در انجام وظیفه خود و منافع خود را بر مصالح و قوانین نظام ارجح بدارند در آن صورت احساس تکلیف آنان نمود عینی به خود می گیرد.
وی نهاد شورای نگهبان را یکی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: ساختار شورای نگهبان بر اساس قانون و مصوبه مجلس تشکیل شده است ودر برخی از کشورها نیز چنین نهادهایی که کار نظارت بر اجرای قانون اساسی بر عهده دارند نیز مشابه شورای نگهبان وجود دارد.بنابراین احترام به این نهاد احترام به قانون و مردم است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 422397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *