۰
گزارشی از قطع رابطه دیپلماتیک عربستان با جمهوری اسلامی ایران؛

عربستان در ریل تندروی وافراطی گری/ آل سعود خاستگاه اصلی تفکرات القاعده وداعش

عربستان با قطع رابطه دیپلماتیک خود با جمهوری اسلامی ایران همچنان در ریل تندروی و افراط قرار دارد.
عربستان
عربستان
به گزارش چهاربهاران، بانگاهی اجمالی به نحوه پیدایش آل سعود در خواهیم یافت که از همان ابتدا جنایت و خونریزی از اساس کار این خاندان بوده است.
 
تفکران منحط و خشک وهابیت به عنوان مذهب تاثیرات بسیار منفی از چهره اسلام در جهان غرب ایجاد کرده است.
 
عربستان خاستگاه اصلی تکفیریها
 
در این میان عربستان سعودی به عنوان کانون اصلی فکری القائده، طالبانیسم و در حال حاضر داعش و گروه های تروریستی حاضر در سوریه وعراق شناخته می شود که طبق شواهد موجود زیربنای همه این تفکرات منبعث شده از ال سعود با تفکرات وهابیت است.
 
با روی کار آمدن سلمان وتغییر در مسئولان زیر مجموعه دولت آل سعود تفکرات منحط و افراطی ال سعود از جنگ های نیابتی توسط داعش و القائده به دخالت مستقیم آل سعود در یمن تغییر یافت در ادامه با کشتار هزاران نفر از حجاج در منا به دلیل سوء مدیریتی خاندان سعود و ایجاد تنشهای منطقه ای بخصوص بحران سوریه واینک قطع رابطه با ایران وارد مرحله تازه ای شده است.
 
همراه کردن کشورهای عربی با سیاسیتهای تنشزای ال سعود توسط عربستان سعودی از دیگر اقدامات خصمانه عربستان در قبال جمهوری اسلامی ایران است .
 
منافع نفتی و تسلیحاتی غرب مانع حقیقت گویی
 
البته برای اکثر صاحبنظران ومتفکران بی غرض غربی نقش عربستان در پرورش وصدور تروریسم به وضوح مشخص وهویداست ولی دول غربی به سبب منافع عظیم مادی به علت وجود نفت در منطقه و درآمدزایی فراوان شرکتهای تسلیحاتی غرب در انی زمینه سکوت اختیار می کنند وانگشت اتهام را به طرف جمهوری اسلامی ایران می گیرند.
 
تفکرات منحطی که کشتار هزاران نفر از حاجیان را با تحجر و جهل ناشی از قضا وقدر الهی و سربریدن واعدام افراد بیگناه را انجام فرائض دینی می دانند.
 
بازکردن جبهه سوریه وعراق برای مقابله با بیداری اسلامی
 
دولت خودکامه ریاض پس از بیداری اسلامی در صدد باز کردن جبهه ای فرعی برای ادامه حکومت نامشروع خودشان بودند و بحران سوریه وعراق ادامه این رویکرد تفرقه آمیز است.
 
وارد کردن تروریستهای تکفیری از اقصی نقاط دنیا به سوریه از اقدامات مداخله جویانه عربستان در کشور سوریه بود که ماحص این اقدام کشته شدن صدها هزار نفر از مردم بیگانه منطقه در این بازی خانمان سوز آل سعود برای بقای خویش است.
 
بازکردن جبهه جدیدی در ایجاد ائتلاف با نام الله برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقدامات سعودیها در راستای ایجاد تنش در منطقه است که توسط صهیونیسم و ترکیه هدایت می شود.
 
انفعالی برخورد کردن وزرای خارجه کشور راه را برای گستاخی بیشتر آل سعود فراهم می کند و انتظار می رود دولت در مقابل چنین اعمالی عکس العملی در خور توجه و محکم ارائه کند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب: 422368
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *