۰
امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

تعطیلی سفارت عربستان برنامه ای از پیش تعیین شده غرب برای ایران هراسی است/ سرانجام آل سعود زبادله دان تاریخ خواهد بود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: تعطیلی سفارت عربستان برنامه ای از پیش تعیین شده غرب برای ادامه پروژه ایران هراسی است.
نماز جمعه چابهار
نماز جمعه چابهار
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار ضمن محکوم کردن اقدام غیر انسانی سعودی مبنی بر اعدام شیخ نمر باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان اظهار کرد: اعدام شیخ نمر لکه ننگی برای مقامات آل سعود است، انتقام این مجاهد مبارز گرفته می شود و آنها به زباله دان تاریخ می پیوندند.
 
وی خطاب به آل سعود خواست از سرنوشت صدام عبرت بگیرند وافزود: صدام که روزی خود را قدرت بلامنازع عرب می نامید با پشتیبانی سعودیها و 35 کشور و کمک اطلاعاتی غرب و شرق و صهیونیسیتی نتوانست انقلاب نوپای سراسر تحریم ایران را به زانو در بیاورد چه برسد آل سعود بخواهد ایران قدرتمند کنونی را که سه دهه بزرگترین قدرت منطقه یعنی امریکا را اسیر قدرت خود کرده است تهدید کند؛ خطاب من به ال سعود این است از سرنوشت رضاخان، صدام وغیره عبرت بگیرند.
 
خطیب نماز جمعه چابهار با اشاره به جنگهای نیابتی داعش، طالبان و القاعده که محور اصلی هدایت فکری شان از عربستان است افزود: آل سعود با بهره گیری از تفکرات منحط و تکفیری جنگ نیابتی راه میاندازند و مسلمانان را دچار جنگهای طولانی و فرسایشی کرده اند.
 
سرانجام آل سعود زبادله دان تاریخ خواهد بود
حجت السلام موسوی با اشاره به تعطیلی سفارت عربستان در ایران این حرکت را عمدی دانست و تاکید کرد: تعطیلی سفارت عربستان بهانه ای است برای سرپوش گذاشتن روی اتهامات و شکستهای آنان در سوریه و یمن و با عدم همراهی کشورهای منطقه و همراهی کشورهای جیره خواری ازجمله جیبوتی و سودان نقشه آل سعود نقش بر آب شد.
 
وی عربستان را مروج اسلام امریکایی دانست و تصریح کرد: آل سعود مروج اسلام امریکایی و دروغین است انها رهروان امریکا هستند و از پشت به اسلام خنجر می زنند برماست که شیعه وسنی دست  به دست یکدیگر بدهیم و این ال خبیث را  نابود کنیم.
 

امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی اعتماد بودن امریکا اذعان کرد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب به امریکا نمی توان اعتماد کرد برای برجام ببینید قرار بود تحریم برداشته شود، در حالی که سپاه که به عنوان حافظ منافع ملت است را تروريسم اعلام می کنند و امروز سپاه پاسداران موی دماغ انها شده است.

وی از نمازگزاران خواست با هوشیاری مراقب تحرکات دشمن باشند و با حضور در میدان توطئه های دشمنان را خنثی کنند و در راهپیمایی پس از نماز جمعه برعلیه عربستان جنایات آل یهود را محکوم کنند.
انتهای پیام/
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 422365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *