۰
رییس شورای شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

بی بصیرتی و دور شدن از ولایت بعضی خواص انقلاب موجب بروز جریان فتنه بود

رییس شورای شهرستان چابهار گفت: بی بصیرتی و دور شدن از ولایت بعضی خواص انقلاب موجب بروز جریان فتنه بود.
سصثقف
سصثقف
سید معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به روز 9 دی که روز بصیرت مردم ایران است، اظهار کرد: 9 دی حماسه مردمانی بود که به خواست خدا ونصرت حق توانستند توطئه فتنه گران را با بصیرت وروشن بینی با شکست مواجه کردند.
وی با اشاره به لزوم تبعیت از قانون در مطالبه حقوق فردی و اجتماعی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایطی رو فراهم کرده که طبق قانون هر شهروند از طریق مجاری قانون حقوق خود را مطالبه کنند.ولی در جریان انتخابات سال 88عده ای تحت تاثیر رسانه فضای رسانه های بیگانه قصد ایجاد فضای آشوب داشتند و البته خیلی از معترضان به رای انتخابات پس از مدتی راه خود را از آشوبگران مخلل نظم و امنیت جدا کردند .
رئیس شورای شهر چابهار ضمن ستایش اقدام خودجوش مردم در پایان دادن به حرکات غیر قانونی فتنه گران تاکید کرد:  مردم در یک اقدام خودجوش در حمایه و یوم الله نه دی ماه سال 88 با  یکیک  حرکت حماسی بر  اشوبگران  خیابانی مهر پایانی زدند ونشان دادند  در این نظام هیچ حرکت غیر قانونی به نتیجه نمی رسد.
وی بی بصیرتی خواص را عامل اصلی بروز فتنه سال 88 عنوان کرد و تصریح کرد: یکی از عوامل اصلی  فتنه بی بصیرتی خواص بود آنانی که در در تاریخ انقلاب سهم  داشتند اما زاویه هایی که  با ولایت فقیه داشتند باعث شد از مسیر اصلی خارج بشوند و آسیب ببینند چرا که به تعبیر زیبای حضرت امام خمینی(ره) :«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد».
سعیدی رصد و هدایت امورات فتنه گران در از خارج از کشور را نمونه بارزی برای نفوذ دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام با ماهیت ضد استکباری همیشه برای براندازی برنامه دارد وبا شواهد  موجود  خیلی از برنامه های فتنه خارج از کشور مدیریت می شدند.
وی ضمن تجلیلی از خدمات صادقانه بعضی از مسئولین به خطر جریان نفوذ در تصمیم گیری ها نیز اشاره کرد و گفت:
متاسفانه بعضا از سخنان رهبری استفاده جناحی میکنند چرا که ابن نفوذ کاملا کانالیزه و تئوریزه هست البته انحراف در بین مسئولین دیده میشود ولی نباید برای مشاجرات سیاسی از ان استفاده کنیم قطعا نهادهای مختلفی که حافظ نظام و انقلاب هستند با دقت حرکات مسئولین را نظارت می کنند.
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 422345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *