۰
امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه:

رفتارهای انتخاباتی باید در راستای مشارکت حداکثری باشد/ بصیرت واتحاد مردم عامل شکست جریان فتنه بود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: رفتارهای انتخاباتی احزاب وجریانهای مختلف کشور باید در راستای مشارکت حداکثری باشد.
نماز جمعه
نماز جمعه
حجت اسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی بن مریم(ع) و آغاز سال جدید میلادی اظهار کرد: مسیحیان خالصانه در راه خدا، امام و رهبری را همراهی کردند، عشق این افراد به ذات پروردگار به اندازه ای خالصانه و مخلصانه است که برای رسیدن به هدف متعالی خود از تمامی وابستگی های دنیوی همچون فرزندان، جان و مالشان دل برمی کنند.
وی با بیان اینکه اگر مردم با  هم متحد و تحت لوای کلمه توحید همدل و هم زبان باشند، هیچکس به گرد پایشان هم نمی‌رسد، افزود: دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین بود و زنده نگه داشتن یاد و خاطره برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری است.
وی با توجه به اشتراک های بین مردم در جهان افزود: وحدت فقط در بین مسلمانان کافی نیست، ما و مسیحیان اشتراک های بسیاری داریم و با هم همفکر و هم عقیده هستیم.
حجت السلام موسوی بیان کرد: دشمنان همیشه درصدد از بین بردن اتحاد و همدلی بین مسلمانان هستند و مردم ما با گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی کنیم.
امام جمعه چابهار با اشاره به خدمت رسانی سپاه در حوزه سلامت تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه، این نهاد منشا خیر و برکت در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف برای مردم در مناطق محروم هستند و ما مدیون برادران سپاه هستیم.
وی با اشاره به تاکید منویات مقام معظم رهبری درخصوص وحدت بیان کرد: مسلمانان در کنار هم و با همدلی وهمزبانی در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و در مقابل جنایات های آنها سکوت نکنیم.
وی افزود: با توجه به بصیرت مردم در 9 دی و علی‌رغم تلاش استکبار جهانی این نفرت و فتنه خاموش شد و مردم با هوشیاری و بصیرت خود نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه احزاب وجریانات سیاسی ومذهبی باید با   بصیرت وانسجام ملی اولویت اول فعالیتشان مشارکت حداکثری باشد تا فتنه گران وحامیان آنها را ناکام کنند.
انتهای پیام/
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 422341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *