۰
تا پایان روز پنجم برپای بیمارستان صحرایی در جنوب استان؛

ارائه خدمات به بیش از22 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی زرآباد/ استقبال گسترده مردم نشان از موفقیت سپاه در عرصه خدمت رسانی است

در پایان پنجمین روز برپایی بیمارستان صحرایی در زرآباد شهرستان کنارک بیش از 22 هزار نفر از خدمات رایگان در حوزه سلامت سپاه بهره بردند.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
مسئول بهداری قرارگاه شهید معمار سپاه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیماران اظهار کرد: در پایان پنجمین روز از برپایی بیمارستان 22 هزار و 554 نفر توسط پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی زرآباد ویزیت رایگان و از خدمات بیمارستان صحرایی در جنوب استان سیستان و بلوچستان بهره مند شدند.
علیرضا جهانتیغ افزود: در  بیمارستان صحرایی شهید محلاتی تبریز، که به مناسبت هفته وحدت راه اندازی شده است؛ 22 هزار 554 نفر ویزیت عمومی، بیش از یک هزار نفر ویزیت تخصصی و فوق تخصصی و 260 عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت به کارگیری 80 پزشک در مقاطع مختلف، افزود: در بیمارستان صحرایی زرآباد بیش از 80 نفر از کادر پزشکی بیمارستان شهید محلاتی تبریز به منظور ارائه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی به کارگیری شدند.
وی از ارائه خدمات پزشکی رایگان در این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: در کنار ویزیت رایگان، بیش از دو هزار مورد ویزیت تخصصی و فوق تخصصی، خدمات دندان پزشکی، چشم پزشکی، اعمال جراحی سرپایی، تزریقات، پانسمان و نوار قلب انجام می شود.
19 بیمارستان تا به امروز در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.
تیم های پزشکی ومتخصصان مستقر در بیمارستانهای صحرایی از استانهای تهران، مشهد، کردستان، تبریز، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان هستند که به مدت یک هفته در مناطق ذکر شده به بیماران خدمات پزشکی ارائه می دهند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 422333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *