۰
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار:

وحدت میان مذاهب و فرق اسلامی نقطه عطفی برای همدلی‌ و همزبانی‌ها است

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار گفت: وحدت میان برادران دینی در مذاهب و فرق اسلامی مختلف، نقطه عطفی برای همدلی‌ و همزبانی‌ها خواهد بود.
وحدت
وحدت
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین غلامی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: محمد صلي‌الله عليه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهي و پيام آور صلح، دوستي و برادري است.
وی افزود: امروز برای خنثی کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و برای حفظ ارزش ها و آرمان های نظم مقدس جمهوری اسلامی نیاز به وحدت و انسجام میان مسلمانان و تبعیت از ولی فقیه بیش از گذشته داریم.
حجت السلام غلامی ادامه داد: بايد همه مسلمانان تلاش كنند تا با عمل به سنت ها و خواسته هاي پيامبر، موجبات رضايت خداوند را فراهم كنند.
وی ضمن تأکید به حفظ وحدت در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری سال همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری گام های خوبی برای افزایش همدلی و وحدت بین امت اسلامی برداشته شده است.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان چابهار گفت: جدا ساختن مسلمانان از یکدیگر و به جان هم انداختن آنها از برنامه های اصلی جهان غرب است که با اتحاد و همدلی میتوان توطئه های آنها را خنثی ساخت.
وی اذعان کرد: ما باید بصیرت خود را بالا ببریم؛ شیعه و سنی به سمت شناخت هم حرکت کنند تا شاهد تحکیم وحدت بیشتر در بین جامعه اسلامی خواهیم بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 422328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *