۰
رئیس جمعیت هلال احمر چابهار به چهاربهاران خبرداد:

برگزاری نخستین مانور امداد و نجات خواهران امدادگر جمعیت هلال احمربندرچابهار+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار گفت: بمناسبت هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور امداد و نجات تیم‌ توانا ویژه خواهران امدادگر جمعیت هلال احمر در بندرچابهار برگزار شد.
امداد و نجات خواهران
امداد و نجات خواهران
محمدرضا وظیفه دان شهرکی در گفت و گو با چهاربهاران با اشاره ارتقای آمادگی و توان مقابله در برابر حوادث اظهار کرد: انجام تمرینات داوطلبان و امداد گران برای مقابله با بلاياي طبيعي در صحنه حاثه بسیار مهم است
وی افزود: به منظور شناسایی توانمندی خواهران در صحنه های عملیات امداد و نجات برای اولین بار با هدف توان‌افزایی پتانسیل عملیاتی درزمان وقوع حوادث و تمرین متد امداد و نجات در یکی از مدارس دبستان دخترانه برگزار شد.
به گفته وی؛ هدف جمعيت هلال احمر امداد و كمك رساني به مصدومان حادثه ديده است و انجام اين چنين مانورها باعث تقويت بنيه كاري و روحي خواهد شد.
شهرکی بیان کرد: 33 تن از خواهران امدادگر عضو تیم توانا در جمعیت هلال‌احمر چابهار با برنامه‌ریزی و طراحی سناریوی عملیاتی اقدام به اجرایی مانور امدادی کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر چابهار با اشاره به مراحل مختلف مانور تصریح کرد: آوار برداری و نجات مصدومین زیر آوار، تریاژ – درمان مصدومین، پناهگیری، حمل مصدومان با آمبولانس، عملیات راپل و نحوه خروج مصدوم از خودروی تصادفی و کلیه مراحل اجرای مانور را برگزار کردند.
شهرکی کلیت و سطح اقدامات انجام شده در این مانور را رضایت‌بخش خواند و خاطرنشان کرد: با تمرین بیشتر می‌توان ارتقاء سطح کیفیت این اقدامات را به طور مشهود در تیم توانا را شاهد بود که برهمین اساس برنامه‌ریزی و اجرای دوره آموزشی، بازآموزی و مانورهای امداد و نجات در اولویت کاری این تیم قرار دارد.
 

.
.

.

.

.

.

.

.

 
  انتهای پیام/

سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 422327
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *