۰
در دومین روز برپایی بیمارستان صحرایی در بخش زرآباد شهرستان کنارک؛

بیش از ۴ هزار بیمار در بیمارستان صحرایی زرآباد رایگان ویزیت شدند/ استقبال خوب مردم از بیمارستان صحرایی کوثر زرآباد

در دومین روز برپایی بیمارستان صحرایی در بخش زرآباد شهرستان کنارک 4850 بیمار رایگان ویزیت شدند.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
مسئول بهداری قرارگاه شهید معمار سپاه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیماران اظهار کرد: در دومین روز از برپایی بیمارستان 4 هزار و 850 بیمار توسط پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی زرآباد ویزیت رایگان و 60 عمل جراحی انجام شده است.
پاسدار علیرضا جهانتیغ با اشاره به استقبال خوب مردم افزود: تنها با گذشت دو روز از برپایی بیمارستان صحرایی در بخش زرآباد، مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفته و مردم از خدمات ارائه شده توسط این بیمارستان راضی هستند و این نشان دهنده پاسخگویی نیاز آنان در این مکان بوده است.
وی با شاره به خدمات ارائه شده در این بیمارستان افزود: بیمارستان صحرایی کوثر پزشکان تخصصی و فوق تخصصی در بخش هایی مختلف درمانی اعم از زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم پزشکی، داخلی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سنوگرافی، دندانپزشکی، داروخانه به مردم خدمات رسانی می کنند.
جهانتیغ خاطر نشان کرد: 80 پزشک بیمارستان شهید محلاتی تبریز در محل مدرسه شبانه روزی زرآباد آماده ارائه خدمات به مردم محروم منطقه بلوچستان است.
 بیمارستان صحرایی کوثر زرآباد از توابع شهرستان کنارک به همت سپاه پاسداران و نیروی زمینی سپاه به ویژه قرارگاه شهید معمار به مدت یک هفته آماده خدمات رسانی به مردم است.
انتهای پیام/
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 422308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *