۰
با پیگیری های چهاربهاران و مسئولین بیمارستان امام علی(ع):

پس از مدتها دستگاه سی تی اسکن به چابهار رسید+ عکس

پس از پیگیری های مسولین بیمارستان و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستگاه جدید سی تی اسکن به بیمارستان چابهار رسید و در هفته جاری نصب خواهد شد.
سی تی اسکن
سی تی اسکن
به گزارش چهاربهاران، تنها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام علی(ع) به علت خرابی و نقص فنی قادر به ارائه خدمات به بیماران نبود و مردم با طی مسافت طولانی به دیگر نقاط استان مراجعه می کردند که باعث مشکلاتی در روند بیماری آنان شده بود.
مدیریت بیمارستان با پیگیرهای مردمی و رسانه ها فرایند خرید دستگاه سی تی اسکن را در دستور کار خود قرار دادند که همزمان با ورود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دستگاه فوق به بیمارستان امام علی(ع) چابهار انتقال یافت.
 رئیس بیمارستان امام علی (ع) در اینباره به خبرنگار ما گفت: در هفته جاری عملیات نصب و راه اندازی دستگاه صورت گرفته و به زودی شاهد بهره برداری این دستگاه در بیمارستان امام علی (ع) خواهیم بود.
دکتر سعید آتون افزود: با نصب دستگاه سی تی اسکن مشکلات بیماران نیازمند به عکس برداری و هزینه های اعزام تا حد قابل توجه ای کاسته خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم شهرهای همجوار نیز با مراجعه به بیمارستان امام علی(ع) بجای اعزام به شهرهای دورتر می توانند در نزدیکی محل سکونت خود از خدمات سی تی اسکن استفاده کنند.
با قرار گرفتن بندر چابهار در پیشانی و روند توسعه این شهرستان و تردد بسیار زیاد مسافرین به اماکن سیاحتی و مراکز خرید توجه به خدمات درمانی و بروز رسانی تجهیزات بیمارستانی از ضروریات این شهرستان مهم است.
 

.

.

 
انتهای پیام/
       
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 422306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *