۰
همزمان با سراسر استان سیستان و بلوچستان؛

بیمارستان صحرایی در بخش زرآباد کنارک افتتاح شد

بیمارستان صحرایی بخش زرآباد کنارک به همت نیروی زمینی سپاه به ویژه قرارگاه شهید معمار و همکاری بیمارستان شهید محلاتی تبریز برپا شد.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
به گزارش چهاربهارن، جانشین فرمانده قرارگاه شهید معماردر آیین راه اندازی بیمارستان صحرایی در زرآباد از توابع شهرستان کنارک، اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی در زرآباد با هدف خدمات رسانی به مردم منطقه با حضور کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز انجام خواهد شد.
سرهنگ داود شهرکی با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری  به مناطق محروم بیان کرد: ارائه خدمات به مردم محروم با ترویج روحیه بسیجی و خدمت گذاری بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند.
وی افزود: از دیگر نعمت‌های انقلاب اسلامی داشتن روحیه جهاد و از خودگذشتگی در بین مردم این مرز و بوم است و با ترویج بیشتر این روحیه در جامعه پزشکی کشور می‌توان بسیاری از مسائل بهداشتی کشور را مرتفع کرد.
سرهنگ شهرکی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان پزشکان فوق تخصص و متخصص، جراح مغز و چشم با حضور 80 کادر پزشکی در محل مدرسه شبانه روزی آماده ارائه خدمات به اهالی جنوبی ترین نقطه سیستان و بلوچستان است.
بیمارستان صحرایی کوثر زرآباد از توابع شهرستان کنارک به همت سپاه پاسداران و نیروی زمینی سپاه به ویژه قرارگاه شهید معمار به مدت یک هفته آماده خدمات رسانی به مردم است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 422302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *