۰
دکتر هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی (ع) چابهار:

راه‌اندازی پایگاه‌های بهداشتی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان/ افزایش زایمان های طبیعی در بیمارستان امام علی (ع)

وزیر بهداشت گفت: با توجه برحسب نیاز مردم به بهداشت و درمان، چند پایگاه‌ بهداشتی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان راه‌اندازی خواهد شد.
وزیر بهداشت
وزیر بهداشت
به گزارش چهاربهاران، دکتر سید حسن هاشمی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام علی(ع) اظهار کرد: بندر روبه رشد وتوسعه چابهار نیازی جدی برای توسعه در دیگر عرصه ها از جمله در حوزه بهداشت ودرمان دارد.
وی افزود: افزایش جمعیت در این بندر توریستی و تراکم جمعیتی به سبب طرح های در دست ساخت از جمله پتروشیمی نیاز جدی به افزایش خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ساخت یک بیمارستان دیگر در چابهار را دارد که در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است.
وزیر بهداشت با بررسی میزان مراجعات و نوع بیماران مراجعه کننده بیان کرد: طبق امارهای موجود و بررسی نوع بیماری مراجعه کنندگان به این بیمارستان حکایت از تعداد زیاد امار تصادفی و تعداد بیماریها در منطقه دارد و لزوم توجه بیشتر وافزایش چند برابری بودجه های درمانی را در این منطقه می طلبد که در دستور کار دولت در حوزه بهداشت این منطقه قرار خواهد گرفت.
وی گفت: بیمارستان امام علی (ع) چابهار برحسب نیاز منطقه، پزشک متخصص به تعداد کافی دارد.
وی بیان کرد: عملکرد بهداشت و درمان در مناطق محروم خوب بوده و تعداد زایمان‌های طبیعی افزایش و تعداد سزارین‌ها کاهش یافته است که دراینباره خواسته‌های مردم لازم است به مرحله عمل درآید.
 هاشمی در این سفر با حضور در اورژانس بیمارستان امام علی(ع) با بررسی تعداد کارکنان و تخصصهای پزشکان حاضر در بیمارستان ضمن رضایت از تعداد متخصصان بیمارستان از اضافه شدن 12 متخصص دیگر به مجموعه بیمارستان اظهار رضایت کرد.
وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان امام علی(ع) از قسمتهای مختلف تنها بیمارستان چابهار از جمله بخش اورژانس و مراقبت های ویژه بازدید و در خصوص نحوه خدمت رسانی به بیماران مطرح و باچند بیمار نیز صحبت کرد.

دکتر هاشمی درپایان این بازدید و بررسی مشکلات درمانی و کمبود تجهیزات پزشک دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 422300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *