۰
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بندر چابهار:

تحقق سلامت پایدار با مشارکت همگانی میسر خواهد شد/ احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار

وزیر بهداشت، سلامت و آموزش پزشکی گفت: تحقق سلامت پایدار در جامعه با مشارکت همگانی مردم در حوزه بهداشت و درمان میسر خواهد شد.
وزیر بازدید
وزیر بازدید
به گزارش چهاربهاران، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از سكونت‌گاه‌های غير رسمی و حاشیه شهر منطقه زيباشهر اظهار کرد: دولت در فاز دوم سلامت در حوزه بهداشت تدوین و راهبردهای اصلی را در این زمینه طرح ریزی کرده است.
وی با اشاره به بحران های ناشی از بهداشت و سلامت بیان کرد: برای حل زیر ساختی مشکلات بهداشتی و سلامت جامعه دولت نیازمند یک طرح کامل امایشی از مناطق مختلف کشور از جمله چابهار است.
دکتر هاشمی افزود: توسعه پایدار در بخش سلامت با مشارکت همه افراد جامعه در کنار سایر بخشهای بهداشتی و درمانی ما در حوزه بهداشت تحقق پیدا خواهد کرد و در این راه از مشارکت همگانی استقبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به شرایط حاشیه نشینی در چابهار خاطر نشان کرد: خشکسالی و مهاجرتهای غیر اصولی موجب تراک بسیار زیاد جمعیتی در حاشیه بندر چابهار شده که این خود خطری بالقوه و در حوزه های مختلف جامعه و در روستاها و شهرهای استان به ویژه در بندر روبه توسعه چابهار است و حل این مشکل عزم جدی و ملی را می طلبد.
 بیمارستان 540 تختخوابی در چابهار احداث خواهد شد
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بندر چابهار از ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در آینده نزدیک در این  شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان چابهار وگسترش حاشیه نشینی و توسعه بندر چابهار و لزوم موازی بودن سایر حوزه های از جمله بهداشت در کنار طرح های اقتصادی، دولت مصمم است در عرصه بهداشت در این منطقه تمام تلاش خود را بکار گیرد و ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی از جمله این اقدامات خواهد بود.
وی از زمینی که قرار است به بیمارستان جدید چابهار اختصاص یابد بازدید کرد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب: 422298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *