۰
هم زمان با سوم دیماه صورت می گیرد؛

برپایی ده بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان

هم زمان با سوم دیماه صورت ده بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان برپا می شود.
8530
8530
به گزارش چهاربهاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان رییس بیمارستان شهید قاضی سنندج در نشست هماهنگی راه اندازی بیمارستان صحرایی در لادیز،  اظهار داشت: بیمارستان صحرایی شهید قاضی سنندج از طرف معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه در لادیز برپا خواهد شد، ده بیمارستان صحرایی از طرف نیروی زمینی سپاه احداث خواهد شد که این بیمارستان صحرایی یکی از آنهاست.
سرهنگ پاسدار سید هاشم حسینی افزود: مراسم افتتاحیه این بیمارستان در روز پنج شنبه سوم دی ماه برگزار خواهد شد و افتتاح ده بیمارستان به صورت همزمان صورت خواهد گرفت.
وی بیان داشت: این بیمارستان به مدت یک هفته، آماده خدمات رسانی به مردم شریف میرجاوه است، تمام تلاش سپاه در جهت محرومیت زدایی، امید بخشی به امنیت پایدار و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم است تا شرایط درمانی مطلوب و موثری را برای مردم منطقه به ارمغان آوریم.
وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات لازم برای برپایی بیمارستان مهیا شده است اما لازم است تا امکانات اولیه برای رفاه حال مردم مراجعه کنندگان به بیمارستان فراهم شود و اطلاع رسانی به مردم انجام گیرد.
حسینی تاکید کرد: کار غربالگری مردم منطقه توسط پزشکان بیمارستان صحرایی انجام می شود ، بیماران شناسایی و برای مراجعه به بیمارستان صحرایی معرفی می شوند و کلیه خدمات پزشکی به صورت رایگان در اختیار مردم انجام خواهد گرفت، اما اشخاصی که به غربالگری نرسند، پزشکان عمومی کار غربالگری آنها را در بیمارستان  صحرایی انجام خواهند داد.
وی افزود: بیمارستان صحرایی مجهز به دو یونیت دندان پزشکی است و 2 دندانپزشک به مشکلات بیماران رسیدگی خواهند کرد، آزمایشگاه و رادیولوژی با متخصصین و دو اتاق عمل جراحی برای انجام جراحی های عمومی و چشم آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.
وی ادامه داد: چادر امداد پزشکی حلقه درمان را در بیمارستان کامل می کند و افرادی که بیماری آنها در محل بیمارستان صحرایی، قابل درمان نیست و یا دارای بیماری صعب العلاج هستند، برای انجام ادامه درمان به زاهدان و یا سایر نقاط کشور اعزام خواهند شد.
انتهای پیام
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 422290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *