۰
مشاور منطقه آزاد چابهار خبر داد:

برگزاری نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور در چابهار

مشاور سلامت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: نخستین نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور و سازمان غذا و دارو با حضور مدیر ورزش و سلامت دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
منطقه آزاد
منطقه آزاد
به گزارش چهاربهاران، سعیدعلی بزرگزاده با اشاره به اهمیت حوزه سلامت و غذا اظهار کرد: نخستین نشست مدیران سلامت مناطق آزاد کشور و سازمان غذا و دارو با هدف ارزیابی امکانات حوزه غذا و آزمایشگاه درمنطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
مشاور سلامت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار افزود: این نشست در راستای بررسی عملکرد تفاهم‌نامه همکاری بین 2 سازمان منطقه آزاد چابهار و سازمان غذا و داروی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صورت می‌پذیرد.
وی با اشاره به جزییات این نشست و تبادل در خصوص امنیت غذایی عنوان کرد: بررسی امکانات و تجهیزات و نیز شرایط موجود حوزه غذا و آزمایشگاه‌های سطح منطقه آزاد تجاری صنعتی و تبادل در این خصوص جهت امنیت غذایی و سلامت به‌ویژه مواد غذایی و کالاهای بهداشتی وارداتی و تولیدی از دیگر مباحث این نشست است.
بزرگزاده از حضور میهمانان کشوری و استانی در این نشست خبر داد و گفت: در این نشست مدیران سلامت مناطق آزاد و مدیر امور استان‌ها، مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات، نماینده اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و بهداشتی و نماینده اداره‌کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 422287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *