۰

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در دو عملیات پلیس سیستان و بلوچستان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و 112کیلو مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی سابقه دار در دو عملیات شبانه خبر داد.
مواد مخدر
مواد مخدر
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ "ابراهیم قربانزاده در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ،پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان "سوران " از جابه جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر از نقاط مرزی به مقصد این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از چند هفته اقدام های متعدد تخصصی و فنی،شب گذشته در محور فرعی شهرستان سوران، خودرو تویوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضای باند را شناسایی کرده و آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
سرهنگ قربانزاده تصریح کرد: سوداگران مسلح به محض مشاهده ماموران،به صورت مسلحانه با آنها درگیر شده که در این درگیری قاچاقچیان قصد فرار به همراه خودرو حامل مواد مخدر را داشتند که ماموران موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان به همراه یک قبضه سلاح کلاش شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در این عملیات پلیسی، موفق به کشف یک تن و 204 کیلو تریاک و 26 کیلو هرویین شدند.
جانشین انتظامی استان از اجرای یک عملیات موفق پلیس دیگر نیز در برخورد با باندهای مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات شبانه ،ماموران انتظامی شهرستان "مهرستان" با اشراف کامل اطلاعاتی در محور "ایرافشان " به خودرو تویوتا متعلق به یک باند از قاچاقچیان مسلح را شناسایی و در اقدامی هماهنگ این خودرو را توقیف کردند.
سرهنگ قربانزاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در این عملیات خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ،882 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 422271
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *