۰
همزمان با سراسر کشور؛

آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم در شهرستان چابهار

صبح امروز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان چابهار آغاز شد.
انتخابات
انتخابات
به گزارش چهاربهاران، ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز به‌ مدت ۷ روز کاری و همزمان با سراسر کشور در فرمانداری ویژه شهرستان چابهار آغاز شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به به آغاز زمان ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمان ثبت نام به صورت رسمی از امروز 28 آذر ماه شروع شده و تا چهارم دی ماه به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.
مهدی سرحدی افزود: کاندیداها باید اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه تصاویر آنها و همچنین قطعه عکس سه در چهار به همراه تکمیل فرم ثبت‌نام، ارائه آخرین مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت خود را ارائه کنند.
وی بیان کرد: کاندیداهای مجلس دهم در حوزه‌ انتخابیه چابهار، نیکشهر و کنارک همزمان با سایرشهرستان های استان در حوزه های انتخابیه؛ زاهدان - خاش، نصرت‌آباد، میرجاوه و کورین- سراوان- زابل- ایرانشهر و سرباز می‌توانند ثبت‌نام کنند.
انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه 7 اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان به هنگام مراجعه برای ثبت نام می بایست گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل یاد شده را که در تاریخ مقرر اخذ نموده اند ارائه نمایند و قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نمی باشد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 422263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *