۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار:

تعظیم آیین و شعائر عاشورا با رعایت اخلاق تحقق می یابد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: تعظیم آیین و شعائر عاشورا با رعایت اخلاق در مراسمات محرم تحقق می یابد.
جلسه شئونات فرهنگی
جلسه شئونات فرهنگی
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین غلام جهانگیری در جلسه شئونات فرهنگی و مذهبی شهرستان چابهار، ضمن ابراز عرض تسلیت ماه حزن و اندوه  آقا ابا عبدالله الحسین و با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه محرم اظهار کرد: باید هیات های مذهبی با برنامه ریزی از بدعت ها و خرافات در عزاداری ها جلوگیری کنند و دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند..
وی دستگاههای عضو ستاد شئونات مذهبی را برای برگزاری آئین های عزاداری مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: وظیفه ما فراهم کردن شرایط لازم جهت عزاداری ها است تا مردم بتوانند با حضور با شکوه خود عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) نشان دهند.
وی تاکید کرد: عزاداری های محرم باید به صورت معقول و آنگونه که ائمه اطهار(ع) تاکید کرده اند و به دور از خرافه برگزار شود.
حجت السلام جهانگیری افزود: شهرستان چابهار ۱۶ هیئت فعال دارد و به مناسبت ماه محرم روحانیونی از قم اعزام شده اند که یکی از روحانیون در شهر نگور مستقر و ۱۱ هیئت از روحانیون در مساجد مراسمات را انجام خواهند می دهند.
جلسه شئونات فرهنگی و مذهبی چابهار با حضور امام جمعه موقت شهرستان و هیئت های سیستانی ها، یزدی ها، اردبیلی ها، آذری ها برگزار شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 422226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *