۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

سید الشهدا خط جهاد فی سبیل الله را جاودانه ساخت/ مسابقه صهیونیستها وآل سعود برای کودک کشی

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: امام حسین (ع) ویارانش در واقعه کربلا برای همیشه تاریخ خط جهاد وشهادت را جاودانه کردند.
امام جمعه چابهار
امام جمعه چابهار
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی ضمن ابراز عرض تسلیت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه  آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام  محضر آقا امام زمان ( عج) اظهار کرد: امام حسین (ع) از اسلام دفاع کرد تا ذلت را نپذیرد و خط جهاد در راه خدا و مبارزه با کفر و عدم سازش را تنها راه رستگاری می دانست.
وی با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان، افزود: مذاکره با آمریکای جنایتکار هیچ نفعی که ندارد بلکه ضرر هم دارد، مذاکره با آمریکا محال است و هشدار رهبری در بحث نفوذ دشمن است.
وی بیان کرد: طبق گفته امام خمینی (ره) که فرمودند:” آمریکا گرگ است” پس چطورمذاکره با گرگ امکان پذیر است، در تلویزیون و رسانه رسمی کشور مصاحبه می شود و می گویند آمریکا گرگ نیست.
امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به جنایتهای آمریکا، عربستان و کشورهای عربی افزود: آمریکای جنایتکار، عربستان و کشورهای عربی خیلی راحت جوانان و دختر بی دفاع فلسطینی را به رگبار بستند، عربستانی که در کشتن کودکان یمنی و به خاک و خون کشیدن عروسی ها به پشتوانه رژیم صهیونیستی خیلی راحت مردم را می کشد و نوکران آنها باز مصاحبه می کنند و می گویند آمریکا گرگ نیست.
وی ادامه داد: با همه این اوصاف باز هم پیشنهاد مذاکره می دهند، مذاکر ه را با امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) مقایسه می کنند و نمی دانند که آمریکا دشمن است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به صحبتهای رهبر و نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مراقب باشیم، فریب دشمن را نخوریم که با توجه به مذاکرات نفوذی هم داشته باشند، پس مذاکره با آمریکای جنایتکار که تنها ترین دشمن است ممنوع است.
امام جمعه چابهار بیان کرد: مقام معظم رهبری دو هشدار دادند، یکی اقتدار و دیگری در خصوص پتانسیل های دائمی بحث اقتصاد پساتحریم است.
وی افزود: زمانی که اسرائیل حمله به ایران را مطرح کرد، امام با اقتدار فرمودند که ما حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم، زبان اقتدار، شهرهای موشکی و موشک عماد است که با موفقیت در عمق پانصد متری زمین به نمایش گذاشته شد.
حجت السلام موسوی در خصوص پتانسیل های دائمی بحث اقتصاد پساتحریم اذعان کرد: مقام معظم رهبری در بین دانشجویان از روند تبیین اقتصاد مقاومتی در کشور راضی نبودند و بایستی برای توسعه در حوزه های صنایع، معادن و اقتصاد دانش بنیان بیشترتلاش شود و روحیه خودباوری را در خود باید تقویت کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 422216
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *